OrganizeYou - Basit Bir Görev Yönetim Mekanizması
Yapılması gereken şeyler var. Ve bunun için, başvurabileceğiniz en önemli yapılacaklar listeniz olmalıdır. İş gününüzde, birbiri ardına bir görev dikkatinizi dağıtabilir. Bir şey düşünüyor olabilirsiniz ve sonra önemli bir şeyi yapmayı unuttuğunuzu fark edebilirsiniz. Ayrıca, ilk önce hangi görevi üstlenmeniz gerektiği konusunda hiçbir fikriniz olmayabilir. Peki,
Günün gündeminden tamamen koptuğunuz bir noktadasınız.
Peki bugün yapılması gerekenleri nasıl takip edeceksiniz? Gün içinde çalışmanız gereken ilk 3 şeye nasıl odaklanabilirsiniz? Bir beyaz tahtaya veya kağıda yazabilir ve ona bakabilirsiniz. Ancak dikkat dağıtıcı şeyler yapılacaklar listenize bakmayı unutturacaktır.
İşte burada OrganizeYou devreye giriyor.
Size basit bir görev yönetimi sağlamak için bu uygulamayı geliştirdik. mekanizma. Bu basit görev uygulamasının amacı, günlük görevlerinizi yönetmenize yardımcı olmak ve hiçbir şeyi unutmadığınızdan emin olmaktır. Ana odak noktamız mümkün olduğunca basit ve minimalist olmaktır.